Hikayem1 Sümüksü akıntı doğumun yaklaştığını gösterir dün çatı muayenem oldu doktor sümüksü akıntı var yaklaşmış doğum dedi
Hikayem1 Sümüksü ve son haftalarsa doğumun yaklastığını gösterir diğer akıntılar enfeksıyon oluyor bende 9 aydır yaşıyorum o akıntıları ama sümüksü olan ayrı
Esra_cglr Hikayem1 benimde alttan acikligima bakildi cati degilde sancim.ciktigi icin nstde bakildi.1 parmak denmisti dedigin gibi dogum yakin sanirim cok sancim var ama duzensiz daha maalesef.tesekkur ederim🙏
Pamukgelim Esra_cglr canım googledan bak istersen, illa kırmızı kahve olması gerekmiyor, jel gibi sümüksü akıntı at nişan olabilir, anlattığın kadarıyla seninki nişan…. Nişan resimlerine bir bak istersen netten anlarsın, hadı hayırlı olsun
Esra_cglr Pamukgelim baktim canm evet benmkiyle ayni olan nisan gorselleri var ama bilemedim yinede insallah gelir biran once 😍 sancilarim.baya artti rahatsiz ediyor ama duzenli degil daha bekleyelim bakalim.hayirlisi olsun tesekkur ederim🙏
Pamukgelim Esra_cglr canım ya ben 39+5 oldum tık yok, senin bu nişan nasıl başladı, sancı oldu mu olduysa nasıl oluyor sancılar
Esra_cglr Pamukgelim canım benm bebek zaten 3 hafta ilerden gidiyor iri biraz bebegim.36. Haftada adet sancisi gibi sancilarim oldu kasilmalarim oldu.kasilma dedigimiz seyi bende bilmiyordum olana kadar boyle sanki biri karnimi sıkıp bırakıyor gibiydi gece uyuyamadim doktora gittim.nstye baktilar sancım cıkti oyuzden alttan muayene oldum 1 parmak dendi daha ilk gebelik uzun surer sancin sıklasinca gel dediler.suan 37 oldum 1 hafta oldu o muayeneden sonra sancilarimin siddeti artti.sancilarim adet sancisi gibi gelince biraz kıvrandiriyo ama kısa suruyor gelmesi gitmesi 3-5 dakka anca suruo ve gun gectikce siddeti artiyor.bugunde yine cok siddetli iki sancinin ardindan o bahsettigim artik akintimi nişanmi neyse o geldi.sancilarim hala var ama o sey 2 sancimin ardindan geldi sadece.daha gelmedi.
spiker_anne Esra_cglr bende de ayni akinti vardi enfeksiyonmus meğer vajinal duş uygulandi eger akinti yoğunsa enfeksiyon da fazlaysa normal doğum riski giriyor benimde bu hafta belli olacak enfeksiyon devam ediyorsa sezaryen günü verilecek
Esra_cglr spiker_anne insallah enfeksyon degildir yaa yarin ne dicek bakalim doktor.sizinde insallah gecmistir enfeksiyon bebegide etkiliyormus uzun vadede kalirsa
Esra_cglr Göründüm kızlar doktoruma fikirleriniz icin tekrar tsk ederim.gelen akıntı nişanmıs evet bu sabah rengi biraz daha koyulasmisti.artik sancılarimin duzenli gelmesini bekliyorum dogum icin🙏