Kızlar çok kötüyüm. Bugün bikini bölgeme ağda yaptırdım. Daha öncede yaptırıyordum ama bu defa çok kötü bişi oldu. Bikini bölgemi bildiğiniz nasıl başardıysa yarmış kanıyor. Bu durumda doktorada gidemiyorum malum koronadan dolayı ve hamile oluşumdan dolayı gidemiyorm. Ne yapabilirim nasıl birleşir yarası acaba😔 gitsem dikiş falan atılırmı çok korkuyorum😪