derindemir kuzum sana çok açık ne net yazacağım. İki,üç gün önce buna benzer bende başlık açtım. Kimi arkadaş erteleme dedi hayırlısını dilediler, kimisi ertele dediler. Bende karar verdim ertelemeye. Yaşım 30. Bu bebek olayına duygusal yaklaşamayacağımı anladım. Sırf ben anne olacağım diye, eşim baba olacak diye bu bencilliği yapmamaya karar verdim. Evet bebek için yanıp tutuşuyoruz. Ama şu ortalığa bak. Bir çok arkadaş kontrole gitmeye korkuyorum diye. Psikolojik olarak şuan rahat değiliz en azından ben öyleyim. Biraz yatışsın, biraz zaman geçsin kardeşim. Benim tavsiyem bu olur….