derindemir Benim de yaşım 30. Dış gebelik sonrası korunmayı yeni bırakmışken virüs çıktı. Ben erteledim. Çünkü virüsün gebelikteki etkilerini bilmiyoruz. Hele ki yeni gebelikte çevresel şartlardan bebek daha çok etkileniyor. Sadece son dönem gebelerle ilgili bir araştırma yapılmış. Onların da durumu pek iç açıcı değil. Kritik durumda olan, erken doğum yapan…
Üstelik virüsü alırsanız tedavi görmek zorunda kalacaksınız. Tedavide kullanılan ilaçlar ağır ilaçlar. Virüsü kapmasanız bile hastane işi nasıl olacak? Düzenli gitmek zorundasınız. Riskli gebelik geçirseniz daha sık gitmeniz gerekecek. Bunlar hep sıkıntı. Özel hastaneler bile kamulaştırıldı, tedavide kullanılacak. Ben hiç mantıklı bulmuyorum. En azından bir 2-3 ay bekleyelim, önümüzü görelim. Çünkü vaka sayısı gittikçe artıyor.