Bende ,8 gündür doğum yaptı.. doktorum krem vermişti onu sürünce çok ağrı oluyordu.. bende kendim patikon aldım. Onu da iki gündür kullanıyorum ama oda ağrı yapıyor. Kimisi krem kullanma yumuşatır geç iyileşir dedi. Ne yapacağımı bilemiyorum. Hangisini kullanmalıyım ?? Oturamiyorm yatarak herşeyi yapmaya çalışıyorum ☹️☹️