Gulbiye35 Asd92 zaten dogum sonrası kanama olduğu için ped kullanıyoruz dikiş iplerinin düştüğünü goreceksin
Asd92 Gulbiye35 10 gün oluyor ben göremedim. Estetik dikiş falan demişti doktr nasıl olduğunu da bilmiyorum. Ya da daha düşmemiş olabilir mi
mhtp2802 Off yaa sezeryanda karından normal doğum da alttan kesiliyor çok fena 🙀🙀ikinci doğumum olacak inşallah sırf dikiş yüzünden sezeryan isticem çok korkuyorum bu dikişten
Aslannkurt mhtp2802 bence normal ilk doğumum benim çok şükür normal bıçak yarası daha acılı olur sonrasında ama bu dikiş uzun sürmeyecek 1 ay belki 2 aya geçecek ama Sezeryan ın acısı hep seninle olacak normal yapabiliyorsan normal olsun bence
Aslannkurt Ayse_ahmet2804 yok doğumum şükür kolay geçti canım benim dikiş olurkende hissetmedim ama çok az sonrasında acısı oluyor oda olsun 😊ama korkma rahat ol valla benşm canım normalde çok tatlıdır elime iğne batsa bugün raporluyum diyordum eşime o derece bak ama şükür dayanılmayacak acı değil 😊
mhtp2802 Çok korkuyorum bu korku yüzünden 9 sene çocuk yapamadım 🙈🙈ikiside kötü bi kurtulsaydım bende daha 2 ay var tamda virüse geldi
Aslannkurt mhtp2802 korkacak bir şey yok bence yani benim fikrim tabi yine son karar senin canım hayırlısı ile gelsin inşallah bebişin 😊
Ecebati Bu başlığı ve yazılanları her postta sezaryen doğumu kötüleyenler en normalinn normal doğum oldugunu söyleyenler okumalılar. Hep söylüyorum eğer dikişim olucaksa aşağıda değil karnımda olmasını tercih ederim temizliğidi bakımıda her konuda çok daha kolay
mhtp2802 Ecebati dediğin gibi buda normal olmuyor yani popoya kadar kesiyorlar sonra 10-12 dikiş nurtopu gibi…. eee ne anladım bu normal doğum mu oluyo
Eso-es Ecebati iyileşmesi çok hızlı oluyor ve dikiş izi asla olmuyor dikişler zaten kendiliğinden dökülüp gidiyor diğerinde ise ister istemez dikiş izi oluyor. Yeni Doğum yapacak arkadaşlar var bence böyle gözlerini korkutmamız gerekiyor. Normal Doğum sonrası anne günlük hayata çok daha çabuk adapte oluyor. En azından benim çevremde gördüğüm örnekler böyle. ben 5 tane çocuğum olsun 5inide normal doğurmak isterim. Tarifsiz bir duygu. Mükemmel bir duygu.
Aslannkurt Ecebati kötülemek değil amacım asla sadece ilk doğumum ben hep normal doğum istedim çok şükür öyle de oldu. Sezeryanı kötülemiyorum herkesin düşüncesine saygım sonsuz ben sadece fikrimi söyledim olan bu gerisini doğum yapacak anne bilecek en son karar onun canım
Eso-es Aslannkurt ah canım seni çooook iyi anlıyorum bende yaşadım bunu doktorun verdiği basur kremide pek işe yaramayınca Akışık markasının kantaron özlü kremini aldım kadınlar kulübünde forumda bir yorumda okumuştum ve o yorumu yapana çok dua ettim. basur konusunda beni çok çok rahatlattı mutlaka dene derim. Dikişleri de sürekli temiz ve kuru tutmaya çalıştım.
Eso-es mhtp2802 katılmıyorum ben buna gayette normal Doğum oluyor dikişsiz doğuranlarda var bu biraz da doktor ve insanın kendi yapısı ile de alakalı mesela benim 3 dikişim vardı. Sancı gelmeden ıkınma yapılırsa Bu defa yırtılmalar oluyor buna bağlı dikiş mecbur gerekiyor buna dikkat etmek lazım. Normal Doğum mükemmel bir şey sağlığı el veren bütün anne adayları yaşamalı bence.
Ecebati mhtp2802 kesinlikle bende ondan bahsediyorum her yer dikiş doğum sonrası normal hayata dönmekte anlattıkları kadr kolay değil oturulmuyor bile 🙄
Safiyeerdall Busra221 korkma canım, benim doğumum zor oldu ondandır. Suyum geldikten sonra 27 saatte doğdu bebeğim, susuz doğdu enfeksiyon kapmış 1 hafta yoğun bakımda kaldık. Ondandır 😔
Ecebati Eso-es benim çevremdede sezaryen var sıkıntı yaşayanı hiç görmedim 🤷🏻♀️ Biraz nasıl baktığınız ve kişiyle alakalı. Ben popomda dikiş istemezdim
Aslannkurt Eso-es doğumdan çıktım 5 dk abartısız kalktım yürüdüm dedim şükürler olsun kendime hemen geldim dikiş de olsun ne yapayım kolay değil doğum yapıyorsun yırtılabilir kesikte olabilir ama çok şükür 1 hafta oldu doğum yapalım dikişler dökülmeye başladı ve her şeyi kendim yapabiliyorum ağrım filan yok şükür
Aslannkurt Ecebati valla gayet rahat oturup kalkıyorum şükür çok nadir arada bir sızlıyor o tabi bu bende olan değişimler
Eso-es Ecebati doğrudur tercih meselesi. Yeni Doğum yapacak arkadaşlar için söylüyorum perine bölgesine gerekirse atılan ve hızla kaynayıp giden bir dikiş hatta bir müddet sonra belli bile olmuyor o nedenle fazla endişe etmeyin derim.
Aslannkurt Ecebati aynen kişiyle alakalı onun vücuduyla nasıl tepki vereceği ile alakalı bence hayırlısı diyelim bütün anne adayları akışına bırakın gittin korkmayın bence 😊