Esarikay merve21_ bende de tam tersi yarın sezaryen günüm var 38+6 oluyo ama normal gelmeye çalışıyor oğlum. 1 gün daha sık dişini diyorum ama korkutuyor beni😀 1 hafta 10 gündür kanala girmiş halde ufak ufak itiyor kendini. Suyumda sızmaya başladı bir iki gündür. Sancılar geliyor. 1 haftadır her akşam doğdu doğacak korkusu var
duygusm merve21_ 39 bitmek üzere, yarın sabah sezaryene gidiyoruz 🙋🏻♀️ 35 haftalıkken erken gelir gibi yaptı, bizi korkuttu, sonra vazgeçti 😄 normal beklerken doğum sezaryene döndü. Hayırlısı bakalım hepimiz için, beklemek zor 🌸
SumeyyeAhmet merve21_ bizimde son 13 karnım ağrıyor 2 gündür ama ne nişan var ne su var bekliyoruz biran önce doğurup kendimi eve atmak istiyorum ama güzel kızımın keyfi yerinde sanırım 🤷🏻♀️
merve21_ Esarikay peki canım şuan mesela bebeğin kanal da ya ne gibi belirtisi var ben sürekli vajinamda ağırlık hissediyorum kontröle gitim ama Altan bakmadı kanala girip girmediğini söylemedi
Buse62 Esarikay canm bebegin kanala girmişse niye sezeryanki benim de aynı Bi haftadan fazla kanalda 2 günüm var dolmasına 40 haftamın bekliyorum bende ne sancı ne bişey
Esarikay merve21_ karından ultrasonla görüyor canım kafasını gömüp gömmediğini. Belirgin bir iniş gormediyse ondan söylememiştir. Kafa kanalda olduğu için normalden fazla baskı hissediyorsun. Oturup kalkman tuvalete gitmen bile daha zorlaşıyor hissediyorsun. Bı de yatarken bacakların üst üste geldiğinde daha fazla rahatsız olmaya başlıyorsun. Adet sancısı gibi olan ağrılar artıyor. Vajinada batma hissi artıyor. Akıntım artmıştı mesela benim bir de. Suyum da sızıntı yapmaya başladı. Hemen hemen pinpon topu büyüklüğünde ıslaklık oluyor bir kaç gündür. Bebek kanala girince ister istemez kendini ileri itiyor açılma az az başlıyor bir zaman sonra. Benimki yavaş ilerliyor ama kimisininki çok hızlı oluyormus
Ygmrrrr Esarikay bende 38+7 oldu bugün yarın 39 ama hala hiç bi belirti yok acaba nasıl anlaşılıyor ?
merve21_ Esarikay vala kuzum benim akıntım çok fazla artı dediğin gibi bu vajinal bölgem bide hemen bacaklarım çok ağrıyor lavabom da geliyor bazen çıkacak gibi hissediyorum ara sıra belimden özel bölgeme ağrı vuruyor adet sancısı gibi gidip geliyor inşallah 40 haftaya kadar doğum ederiz ya
glnihal Esarikay Ygmrrrr benim de 36+2ve karnım aşağıya indi. Açılmam da var. Her an geldi gelebilir durum. Karın aşağıda derken yani nasıl oluyor.. Karnınız bir top gibi görünümdeyken, şimdi armut gibi duruyor aşağıya inince.
Esarikay Ygmrrrr doktor bişey dedi mi canım sana? Benim mesela karnım da aşağı indi. Gogsumun altından itibaren doluydu şuan 4 parmak kadar aşağı da
Ygmrrrr Esarikay karnın aşağııya inmesi nasıl anlaşılıyor benim hala hareketli karınım yani bebek çok hareketli sizinde öyle mi
merve21_ Leylacetinkaya bende öyleyim sabah kalkıp direk bakıyorum nişan falan gelmiş mi diye yok anam yok 😂😂
Alyaannesi Benimde 9 gün kaldı dogumuma bekliyoruz kızımı ama gelmiyor daha:) haftaya büyük bı ihtimal Perşembe günü sezeryan olabilirim
merve21_ SumeyyeAhmet al benden de o kadar artık doğurup evde oturmak istiyorum Bi an önce gelseler bizi fazla bekletmezseler iyi
Esarikay Damla_K benim tercihim değil aslında canim. Bebek iri doğumda çok hirpalanir dedi doktorum. Hem kendi iri hem kafa iri bişey olmasından korkuyoruz. O yüzden sezaryeni uygun buldu doktorum. Normalde de hiç sezaryen yanlısı değildir. Ama seni çok zorlar kendi zorlanır sen halsiz dusersin bu sefer acı çekerek sezaryene girersin dedi
SumeyyeAhmet merve21_ aynen öyle bi gelsin koklaya koklaya uyumak istiyorum bal prensesimle inşaAllah🤲❤❤
Leylacetinkaya merve21_ 😂😂hahaha aynı senin gibiyim gelmeyeceği varsa zorla getirtcem şu nişanı falan
merve21_ Leylacetinkaya öyle vala yapmadığım şey yok eğilip kalıyorum merdiven çıkıyorum hurma yiyorum sıcak suyla duş alıyorum tık yok 😂😂
26a Esarikay aynısını banada dedi doktorum o yüzden salı sabahı sezaryene giriyorum inşallah , 38+3 oluyoruz 🥰🐣
Damla_K Esarikay anladım canım onemli olan saglıklı olmanız ikinizinde tabi sadece merak ettim 🥰 sag salim gelsin insallah 🤲
198723 Esarikay kaç kilo bebiş benim bebisinde kafa yapısı biraz büyük dedi 37 haftalık halen dönmemiş nisan ilk haftası sezeryan olur dedi büyük ihtimal