Arkadaşlar merhaba geçen hafta biraz su kaçağım oldu doktora gittik doktor suyumun azaldığını söyledi turnusollu ped verdi o günden sonra bidaha suyum gelmedi. Bugünde geceden beri adet sancısı gibi sancım var kasıklarım belim ağrıyor ara sıra da vajinama sanki bıçak saplanıyor gibi oluyor doktorumu aradım bi bst çektir beni bilgilendir dedi eşimde senin bişeyin yok iyisin sen stres yapıyorsun ondan oluyor diyor götürmedi doktora bende üzüldüm odaya geçtim yatıyorum haklı mı ben mi abartıyorum yoksa o mu umursamaz davranıyor 😔