Minikfasulyem_26 Gulay_58 bendede oluyo biraz canm doktorm bana eger miden cok bulanirsa gece yatmadan once ic uykuda anlamazsn demisti ama bnm az oldugu icn dayaniyorm kahvaltini. Hemen basnda iciyorm
Yeni_anne_ CgdmZtrk Belki zaten bulantin vardir canim. Ben de bulantim oldugu zamanlar folik asit yapiyor diyordum alakasi yokmus. Ben de suan Decavit kullaniyorum ama oyle bir sorun yok.
Gulay_58 CgdmZtrk ne verdi peki onun yerine? Folik asiti bıraktırdı 4 gün önce vitanamin verdi 11 haftalık hamileyim. Bende içmesem mi acaba
Gulay_58 Yeni_anne_ bulantım oluyodu ama kusmuyodum ona başladıktan sonra günde 3 kere kusuyorum neredeyse. İşgahımı da kesti
Gizonelos Aç karnına içince oluyor canım. Benim de öyleydi söyledim yemeklerden 2 saat sonra iç dedi kan ilacıyla birlikte içince ağır geliyor sanırım. Kahvaltı yaptıktan iki saat sonra içebilirsin
Serife3304 Gulay_58 bana da ilk doktor verdiğinde eczacı aç karnına iç dedi ilk içtiğimde ben kustum hatta sonra başka bi eczacıya sorduğumda tok iç dedi ben de tok devam ettim çok şükür bidaha olmadı aç karnına içtiysen o yüzden de bulantı yapmış olabilir
ayseunlusoy-1 Decaviti yeni bıraktım çoğu kişide mide bulantısı yapıyormuş aynı şikayetim vardı şimdi farklı bir vitamin verdi
ayseunlusoy-1 Aç karnına denedim olmadı sonra yemek yedikten bir süre sonra içmeyi denedim içim çıkıyor gibi oluyordu
Wonderanne Gulay_58 bende decavit kullanıyorum mide bulantım hep var safra kesemde taş çıktı o da bulantı yapıyormuş hangisi yaptı anlamıyorum açıkçası