SEVTAP3418 evet canım ben test yaptırmadım ama bu hamileliğimde ilk bhcg 423 4 gün sonra 600 dü bi öncekinde de yavaş yavaş 1120 ye kadar çıkıp kendi kendine düşmüştü az artınca yine öyle olacak dedim 4+2 de vajinal ultrason da kese çok küçük ve şekli bozuk çıktı doktor pek umutlu değilim bu da düşebilir dedi iğne yazdı 5 gün kullandım karından kese gözüktü şekli düzeldi büyüdü salı günü tekrar gidicem inşallah bebeğimi de görürüm bi sorun olmaz