Asilaymomm Kızlar benm 2 dusugum var. Kanımda pıhtlsma cıktı oksapar kullanıyorum her gun aynı satte hatta aynı dakikada vuruluodum bgun nasl olduysa unuttm. Yarım sat gec vuruldum bıse olur mu? Lutfen bilenler yazsın cok endıselıym ☹️
Azemiram Asilaymomm Asilaymomm olmaz canım korkma bende 1 ay kullandım Dr rapor yazmadı işte coraspin kullanıyorum hap. Artık sende o saate al hiç bişey olmaz canım endişe etme
Mucizemm25 Asilaymomm olmaz inşallah korkmayın bende kullanıyorum Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🤲
nesrinbaban Asilaymomm benim bile 5 10 dakika geç vurdugum oluyo stres yapma bebeginide etkilemesin :)
Aysessss Asilaymomm olmaz canim bi sey, ben ise gittigim surece hep 7.30 gibi yaptim, idari izinden sonra saat 8-9 arasi degisti, bi iki saat once veya sonra cok sknti olmaz diye biliyorum 🤔
Asilaymomm nesrinbaban ya 5 10 dk olsa skntı deglde yarım sat gecınce korktm baya 😔 bıde 2 dusuk olunca onceden ayrı bır gerildim 😔
nesrinbaban Asilaymomm haklısın tabikide endişelenmen normal allah tüm hamilelerinn yardimcisi olsun saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin🤲
Ngngng Asilaymomm benim bazen 2-3 saat geciktiği bile olmuştu bi sorun olmadı şükür. Coraspin de kullıyorum ben
Melikkke Asilaymomm canm hiç kırkma ben hiç saatinde dakikasında vurnadm genelde yatmaya yakın vururum hatta iki kez vurmayı unutup o korkuyla uyandığım gibi vurduğumu hatırlıyorm ama o bişe olacak korkusunu gel birde bana sor😁 çok şükür şuan 34 olduk hala vuruyorm
zeyzey95 Asilaymomm benimde iki düşüğüm var ben test yaptırmadım ama doktor oksapar verdi işe de yaradı başta kese düzensiz küçüktü 5 gün sonra büyüdü düzeldi. Bende bi gün 9 da diğer gün 11 de falan vuruyorum iğneden korkuyorum da baya kendimi ne zaman hazır hissedersem 🤣 aynı saatte vurun diye bişey demedi doktor prospektüstede yazmıyor bişey olmaz korkma canım
Asilaymomm zeyzey95 ınsallah canım cok sağ ol yazdıkların için ben biraz pinpiriklym sanırım 😄 Allah hayrlısı ıle kucagımza almayı nasp etsn ınsallah 🤲
SEVTAP3418 zeyzey95 Merhabalar bir postunuzu görmüştüm kan pıhtılaşması iğnesi kullandığınızı bende genetik test yaptırdım hiç bir şey çıkmadı 2 defa boş gebelik geçirdiğim için coaspirin verdi doktor size de herhalde kan sulandırıcı verdi size iyi geldi mi