Rojehayırlsı olsun canım ben 39+1de sezaryen oldum 🥰kızım 3kilo400doğdu. Doğumdan sonra 3.200 oldu zayıflıyor da bende o kadar aceleciydim bir an önce çıksın istiyordum. Çıktı çok şükür ne kadar yürü ye bilsen sezaryen dan sonra Okdar çabuk iyileşirsin. Zatn birşey hissetmiyorsun damar yolu açıyorlar ayakların sıcaklık oluşup uyuşacak. Bebeği çıkarırken karnıma bastırdılar kaç defa acı yok ama hissediyordum canım yandı
bide sezaryen dan sonra karnımızı bastırıyorlar mikropu çıksın diye o da çok acıdı okadr sakin olsan dua etsen sorun olmaz. Korkma sadede. ♥️