nesrinbaban osmolak şurup verdi doktorum ama bazen yarıyor bazen yaramıyor günde 3 kere al bitki caylari ya da destekle dedi. Kızlar bendede kayısı incir fln hiç bisi ise yaramıyor. Ama iki seferdir âyaklarimi kovanın içine diz kapağına kadar soğuk tuzlu suya koyuyorum. İlk ayaklarım yanıyor diye yapmıştım tuvalete ciktim. Bugünde cikmamam da 3. Gün artık patlıcam bir deneyeyim diye yaptım çok şükür yine çıktım.
Bir de siz deneyinsene bakalım merak ediyorum etki edecek mi eğer ederse ilaçsız ikinmasiz rahat ederiz hemde ayaklarımiz serinler😍