arzu_glyprk aynen bizdede ziyaretci yasağı var. Şimdilik eşimi alanilceklermiş doğuma, doğumum 03.04 de ozamana kadar değişmesse tabi dedi ama sadece doğum olup ve 2 saat kadar kalabilirmiş yanımızda sonra biz cıkana kadar hic gelemezmiş sadece beni Hastaneden almak icin Kim bilir kac gün kalıcam 😞😞 Avusturyadanım bende