Sultanbolek omega3 kullanmıyorum kan ve vitamin ilaçlarını tek alıyorum. Canim normalde özele gidiyordum kusurlarına kadar belliydi herseyini ogrenebiliyodum ama geçen çarşamba devlete gitmek zorunda kaldm durumum musait degil diye Şuan 35+0 geçen çarşamba yani 34+4 de bebegimin kılosunun 2 olduğunu söyledi ama kusuratini ve boyunu cihazdan dolayı ayrıntılı göremediğini söyledi.