RuzgarsMommy Daha cok erken doktorun dedi mi sana omega al diye ? Şuan sadece folik asit verir doktorlar Omega için de haftada 1 2 mutlaka balık yiceksin
Glckk1 RuzgarsMommy folik asit verdi hamile kalmadan 6 ay öncesinde başlamıştım şuan hamileler için olan bir folik asit verdi onu kullanıyorum ama virüs dolasıyla en az 3 hafta doktor görüşe kapalı yurtdışında yaşıyorum Omega 3 kullananlar var mı erken mi başlanması gerekli diye merak etmiştim eczacı kullanabilirsin dedi ama doktorumu görmeden kullanmayacağım çok teşekkür ederim
Glckk1 Ceylan35 evet kullanmayacağım doktor gerek görürse 12 haftadan sonra kullananlar varmış ama ben doktoruma soramadığım için burdan kullananlar var mı merak etmiştim teşekkür ederim
RuzgarsMommy Glckk1 aynen canım folik asite devam et bidahaki kontrol zamanina kadar omega ya başlama. Dediğim gibi bol meyve sebze ve balik ye omega için iyi gelir.