Mrcemn 37 haftalık anneler var mı birşeyler hazırlıklar nasıl gidiyor var mı heyecan son ayımıza girdik durumlar nasıl 😅
198723 Mrcemn Biz dün olduk 37 kontrole de gittik ama beyefendi halen dönmemiş haftaya yine gidecez dönmemişse diğer hafta yani 39 da sezeryan kafa yapısıda biraz büyük dedi zaten nolacaz bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun inş
YYR19 Mrcemn bende 37+2 oldum dün kontrolümüz vardı mart 30 a gün verdi sezeryan olcam bebeğimin durumu şükür iyi 3.400 3.500 arası dedi doktorum. virüsten uzak saglıkla kucaklarımıza alıp büyütelim evlatlarımızı inşallah 🤲♥️
Esra_cglr Mrcemn bizde 37 olduk herseyimiz hazır beklemedeyiz.pazartesi gunu kontrolumuz var normal bekliyoruz simdilik kilosu iyice artmadiysa😊
6-mucizem Ayse458 benimde 37+3 bugün. Dopum şekline inmedi daha miniğim. Haftaya sezeryan günü almak istedim. Doktorum cuma günü gel ya yatışını yaparız ya da gün veririz dedi. Heyecan dorukta. Allah sağlıcakla kucağınıza aldırsın inşallah. 😇
Mrcemn 198723 Bebeğiniz ve sizin için hayırlısı neyse o olsun inşallah önemli olan sağlıkla kucağımıza bebişlerimizi alabilmek ☺️
198723 Ayse458 ilk mı sizinde ben normal çok istiyordum ama yapacak bişey yok Allah ne derse o sağlıkla alın inş kucağınıza
Ayse458 Benım bebegım gecen hafta 36+6 da 3000 gr mdı 37+4 dede aynı cıktı 1 gr bıle almamıs 😔 5 gunde kılo alır mı kı
Silem @Mrcemn 36+4 haftalığız dün doktor kontrolümüz vardı sanırım sezeryan olucam salgın tehlikesinden dolayı haftaya karar vericez kesin olarak..3300 gr olmuş tosbiğim hazırlıklar tamam prensimi sağlıkla kucağıma almayı bekliyorum 🥰
Mrcemn Silem ne kadar doğru bilmiyorum ama bende çok korkuyorum Allah korusun bu salgın artar diye bende sezeryan tarihi almayı düşünüyorum sırf bu durumlardan dolayı Allah korusun öteki türlü bebeği nasıl korucam
gzde_cinar Mrcemn 2. Gebeligim ilk cocugumda 18 saat sanci cektim acilmam olmadi. Ve bianda sancim kesildi stresten sanirim. Zorunlu sezaryen oldum. Şimdi de mecbur 😬
198723 Mrcemn inş herşey yolunda giderde sağ salim evlerimize döneriz ve bu sıkıntılar bütün müslümanların üzerinden kalkar tez zamanda inş