Kubratasr bişey sorabilir miyim bebek kanala inmiş miydi, benimki 40+ 3 ve hala inmedi normal doğum istediğim için doktor suni sancı verelim dedi ama kanala girmediği zaman doğum süreci sıkıntıya girebilir dedi yürüyüş, pilates, Squat, merdiven çıkma, ılık duş, hurma, ananas herşeyi yapıyorum adaçayı, böğürtlen çayı meryem ana otunu duydum ama ters bisey yapmaktan korkuyorum 😔