Happy_ Şu an zaten istesek de başka birini götürme şansımız yok. Aslında annem gelebilir normalde ama hastane onlar için de bir risk. Başka zaman ailesi yanında olmayan, başka şehirde başka ülkede yalnız olan insanlar nasıl hallediyorsa biz de öyle atlatacağız 😊 biraz zorlanırız biraz daha yoruluruz ama nihayetinde altından kalkarız, ne yapalım, böyle bir döneme denk geldik.