Kizlar ailemizi cagirmadik olaylardan dolayı gelmeyin dedik. Farklı bir sehirdeyiz. Ablama söyledim gelmek istemediğini söyledi eşimi sevmediği için… 3 cm açıklık var ama bebek aşağı inmemis doktor haftaya gel suni sancı verelim olmazsa sezeryan yapalım dedi. Yani ben ve.esim sadece olacağız. Sizce ne yapmalıyım?