ElizBeray 30+4’teyiz. Ama hala kızıma kesin bir isim koyamadık. Aklımızda isimler var ama önerilerinize açığım. Tam karar veriyoruz sonra yine değiştiriyoruz. 2 isimde olabilir. siz hangilerini uygun buldunuz? Lütfen yardımmm🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Amine Mina Duru Eliz Zehra İsra Reyyan Rima Beray
NeslihanPiaAbac ElizBeray Zehra yada mina güzel bence ama tuhaf olacak belki ama🙂 Beliz nasıl? Beliz isminin anlamı, işarettir. Bir olay ya da olgunun işareti, alameti anlamında kullanılan beliz sözcüğü Türkçe kökenlidir. Diyor nette🙂
ElizBeray NeslihanPiaAbac Beliz?😊 ilk defa duydum. Anlamı da güzel, bunu da not ediyorum.😂 çok kararsızız eşimle yaa
Fato089910 NeslihanPiaAbac be ElizBeray bende Belis koycm Canım anlamı aşkın ilk meyvesi güzel bir kız demek düşünebilirsin farklı yani Belis hira kıycaz bz
NeslihanPiaAbac ElizBeray elizberayı okuyunca aklıma geldi sanırım sizin ve eşinizin adı. Bu arada bizde henüz ismi netleştiremedik eşim çok kararsız bende onunda içine sinen bir isim olsun diye beklemedeyim zor işmiş isim koymak🙂
ElizBeray Babies16 Aslında eşimin en fazla istediği isim Amine ve Zehra. Ama ben bu kadar isim arasından hala karar veremedim😊😊
ElizBeray Merveksgn Eliz Mina demiştim. Benim kendi ailem Eliz’i istemedi😏😏😏 Çokda ısınmıştım Eliz Mina’yaaa
NeslihanPiaAbac ElizBeray 32 bazen artık okula yazdırırken koyarız aele etmeyelim diye takılıyorum eşime🙂
Kubar ElizBeray en guzeli fatima tuzzehra koyun😂benimkizlarimin adi belli fatimatuzzehta Aisetulhumeyra Haticetulkubra Bera erkek ismi degilmi bu aradatatlim
ElizBeray NeslihanPiaAbac 😂😂😂 Benim eşim de senin bu kararsızlığın yüzünden hiç olmadık bi ismi gidip yazdırıcam sana sormıcam diyor😂
NeslihanPiaAbac ElizBeray eyvah eyvah☺ Bir an önce karar verin en iyisi süprizle karşılaşmayın.Biz ikiye indirdik artık hangisini seçerse. Sağlıkla gelsinler inşallah
ummucan ElizBeray hepsini tek tek yanyana getirip düşündün yazdklarnzdan sanki en uygunu duru olur gibi
ummucan ElizBeray gerçekten güzel seçim ben iki isim dusunmedigim için amineden vazgectm malum en büyük korkumuz insanların nasıl dalga gececekleri bi isim hakkında ama iki isim düşünüyorsanız amine yakışır meleginize😍