Ya doktorlar 42 haftaya kadar süre veriyorlar diye biliyorum 42yi geçip hala sancı falan olmazsa müdahale ediyorlar diye biliyorum ( tabi bu süreçte herhangibir sıkıntı yoksa) bence kendinizi üzmeyin, 10-12 gündür bir de. 38. Haftdan beri niye doğmuyor diye düşünüyorsunuz belli ki, rabbim hayırlısıyla sağlıkla versin inşallah, üzmeyin kendinizi. 💕💕