Smskr0000 bende 30 günde oluyorum canım ama kimyasal yaşamıştım Eylül ayında sonra adet düzenim karıştı çok geciktiği günler olmustu hatta kist olustu adet olamadım diye ilaç kullandım 14 şubatta adet oldum kist kayboldu 😀 13 martra gebeliği öğrendim kist basit bi kist mis önemli değil demişti yumurtalıklarım da sağ da oluşmuştu bir sürü 😀yumurta gözümle gördüm 😂bu ay onlardan biri tuttu ve hamile oldum sağ tarafım agrıyor zaten sürekli. Benim adetim geceli bugün 7 gün oluyor canım 🥰 adet 2 gün geçince değerim 59.98 di onun bir gün sonrası 107.7 idi dün de 451.6 çıktı