Smskr0000 çarşamba günü çağırdı doktor kese için çarsamba görmeyi umuyorum ama ben geç döllenme olduğunu düşünüyorum 😀 gerçi adet den bi gün önce öğrendim 21.23 değerle belkide geç de değildir o konuda kafam karışık biraz 😀 tam yumurtlama zamanımda tuttu belkide emin olamadım 🤦♀️