EsraOzsusam Papatya_anne yok ben daha geçen hafta oldum parmağıyla baktı acıklık var mı diye. İçeri soktognda bakarken cok az acıyor ama derin nefes al ve kasma bitiyor hemen. Jel sürüyor zaten kayganlaşsın diye cnm
EsraOzsusam Papatya_anne yok derin nefes al canım kasma kendini. Ben 32 de oldum 33 de oldum. En son 1 cm acıklığım vardı. İçerde biraz parmagını dolaştırrken kasıyorsun cok az acı oluyor ama abartılcak kadar degil.