Cemremmm Tuqceee33 canım inşallah vardır sılık oldumu fotoda gorunmıyo bazen benımde ole oldu rabbım gonlune gore versın ınsallah
Melikerem_17 Bende göremedim ama bazılarında idrar testinde hemen çıkmıyor imkanın varsa kan ver yoksa bi kaç gün sonra tekrar evde yap ☺️ Rabbim gönlüne göre versin inşallah 💕
Alyali Tuqceee33 canım bende göremedim ama bazen resimde gözükmeye bilir sabah idrarınla tekrarla iki gün gecsin Rabbim şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin İnşallah
Sonsuzkez1 Bende göremedim malesef birkaç gün bekle canım inş vardır. Fotoğraftan olabilir. Allah gönlüne göre versin.
Nuriay Tuqceee33 2 ci resimde yok q ci resimde girdum silik ama sen birak akisina 2 3 gun geçsin tekrar yaparsın çok şeyapma
Ozlemzeynep Tuqceee33 kuzum silik çizgi var ama adetin geçti mi bekle bi bakalım testi tekrarlarsın sonra gidersin 😍