Deslem ben 26da gitmistim 1 gun hissedememekten , doktorun soledigi laf aynen suydu ,ki biraktim o gun o doktoru. Dr : ne bekliosunki daha kucuk nasil bi hareket bekliosun ,al bak usg de ben hareket ettirmiorum kendi hareketi demisti gordugum halde yine hissetmemistim. Evham yapmayin ,32 den sora hareketini sayin diolar. He yine de icim rahat etsin diosaniz gidersiniz hastaneye ,ki baska belirtiler yoksa bence strese sokmayin kendinizi de