Merhaba anneler, 21+6haftalık hamileyim ilk gebeliğim, dün zayıflayan hareketlerini bugün de çok zayıf hissediyorum, ağlama krizine giricem, doktora gitmek için eşimi bekliyorum, böyle hissedememe gibi durumlar oluyor mu 1 gün 2 gün kıpırdamaması yada az hareket etmesi normal mi, ben çok endişeliyim…