berra227 yapıyor zaten , muhtemelen söylenen rakamlara dahil bizim gördüklerimizde. Amacım kimseyi korkutmak değil fikir almak. Ki zaten gayet herkesin bildiği bir şey. 600 küsür hasta var bunlar illaki çevremizde ki hastanelerde, bildiğim kadarıyla korona için ayrı bir hastane kurulmadı ? Bulaşıcılığı konusunda da dünya zaten bas bas bağırıyor dışarı çıkmayın diye. Devlet hastaneleri de randevuları iptal ediyor. Amacım tedbir, panik yaratmak değil. Korona başlığının altına yazılanlara bir bakın isterseniz..