Kızlar yaklaşık 5 haftalık hamileyim, yarın doktor randevum var. Keseyi 4. Haftada görmüştük şimdi bebek canlandımı diye gidicez ama ist Bahçelievlerdeyiz virüslü insan dolu burda. Hastaneye gitme konusunda çok kararsızım, 5. Haftada bebek canlanırmı? Beklemeli miyim ne yapmalıyım 🥺 daha önce düşük yaptım o yüzden çok tedirginim ..