Hasretimsin ben 20+3 hafta olduk 12 sene sonra gebe kaldım,evdeyim tv izliyorum yiyorum içiyorum yatıyorum duba gibi oldum😫 2 nisan da detaylıya giricem, Rabbim isteyen herkese nasip etsin,hayırlı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı da nasip etsin 🤲☺️