Yaman Hasretimsin bende tup bebekle hamileyim öncelikle hayirlisi olsun 21+1 günlüğüm evden cikma cnm cikarsanda maskeni eldiveni tak eve gelince dus al hemen ama su zamanda cikma derim tedbir icin
Hasretimsin Musbet ne zaman trasfer oldunuz benim trasferim 6 mart cok sukir pozitif ama bundan sonra bu virusten dolayi ne yapmam gerekiyo bilemiyorum senin kacinci gundesin benim 15 ci gundeyim
Musbet Hasretimsin 27+4günlük benim canım evden hiç çıkmıyorum ben eşimin işe gitmesini bile istemiyorum ama mecbur gidiyor 🤷🏻♀️
Hasretimsin Yaman rabbim hepimize yaprim etsin 9 yildir bekliyorum insallah bu kez insallah olur keseyi gormek icin bekliyoruz
Yaman Hasretimsin insallah cnm görursun bnde 4-5 senedir bekledim tedbirini al cikma dinlen cok yorma kendini
Ay1990 Bende tüp bebek ilk tranferde tuttu 32 haftalık oldum çok şükür kalbini rahat tut sitres yapma yeter