busracan91 Yaa Allah şifa versin inşallah canım benim bozma moralini geçecek inşallah hepsi. Benimde gebeliğim in başında enfeksiyon olmuştu antibiyotik kullandım çabucak toparladım yakın süreçte de kanamam oldu birkaç hafta progestan kullandım geçti elhamdülillah bunlar gebelikte yaşanan süreçler, hep güzel düşün güzel olsun inşallah 🙃