Bende 20+5 im. Ağrım yok sadece yorulunca belim ağrıyor. Biraz kahverengi akıntım oldu bunun için progestan kullanmaya başladım şimdi. İdrar yolunda da enfeksiyon çıktı. Moral olarak biraz çöktüm malum hastanelere de girmek riskli. Yatıyorum dinleniyorum İnşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi