[silindi] Zuhraa birazcık mı 🥴 hevesim kaçtı kesinlikle hurafe bunu bana diyen uyuyamasın bu gece😬😅😅😂😂
Zuhraa [silindi] valla yüzüm kirmizi kirmizi leke doldu oglan guzellestirir falan da hurafe inanma derim😂 bence de kim dediyse yalan 😂
Pamuk123 [silindi] Valla benim oğlum hep sağdaydı şimdi kızım olacak hep solda bende tam tersi diye biliyorum😊
Pamuk123 [silindi] valla ne hissediyorsan o canım bende hissiyata çok güvenirim ben ilk betayı öğrendiğimde direk dedim kesin kız 🥰
[silindi] Zuhraa aaaa kiz benimde gözümün kenarında kırmızı kırmızı lekeler var ve daha 10 haftalık hamileyim normal dedi dr ama 😂😂🤗🤗🤗
S-e3506 Saçma benimde solda kız denildi daha net değil ama bunlar bana saçma geliyor mesela belin ağrırsa erkek olacak derler hiç alakası yok bu tür şeylere inanmayın 😂
Cansu_ertem [silindi] oğlum olacak sağda. Ağrılarını da sağda hissettim şimdi kafası sağda ultrasonla hep sağda baktılar
Svcnvebebegi [silindi] canım benim bebegim hep solda. Hatta hep orada hissediyorum. Doktor da baktigi zaman sol tarafa doğru bakıyordu ve bebegim kız canim. Bence alakasi yok yani 🥰🥰