Merve_kucuk [silindi] 16 haftalıkken hissettim ben avcumun içinde kaydı kelebek uçması gibiydi 😄😍 şimdi 33+2 günlüğüm pat pat vuruyor acımıyor annesine cadaloz 😄😄😍😍
Ayse_e [silindi] Bence yumurtanın çatlamasıyla alakalı ne tarafta oldupu değil sol yumurta çatlasıysa erkek diye biliyorum
Eymenkerem [silindi] malesefki doğru değil. Ilk oğlum hep sol daydı. Ikinci gebelikte hep sağ da bende bu teoriye göre çok heveslenmiştim ama bu da erkek 😁 allah sağlıklı ve hayırlı versin herkese. Ama yalan hep bunlar 🤣
[silindi] Eymenkerem başından beri kız hissediyorumda böyle sag sol işi olunca erkeke heveslendim ne yalan söyleyeyim sağlıklı olsun da 🤗🥰🥰💕💕
Berfin_kycn [silindi] hiç heveslenme bütün teorilere göre erkekti erkekte hissediyordum ama bi prenses iim olacak😂🤦♀️🤦♀️
Zuhraa [silindi] basından beri hep sagimdaydi hala sag da 12. Haftamda öğrendik oğlusum olucak. Hurfe birazcik onlar 🙂
[silindi] Zuhraa birazcık mı 🥴 hevesim kaçtı kesinlikle hurafe bunu bana diyen uyuyamasın bu gece😬😅😅😂😂