Merhaba kızlar 🌺 bende yeniyim burda daha. 15mart adet günümdü test yaptım pozitif çıkınca kan testi verdim 445 çıktı değerim. 24-28 şubat arası oldu bebişim de daha kese görülmez diyolar bu durumda hastaneye gitme diyolar . Siz değerinizi devamlı ölçtürüyormusunuz ya bende istiyorm ama korkuyormda hastaneye gitmeye. Kese için ne zmn gitsemki