Esratpll cocukgelisimcielmas saygı hastanesi Fatosbo saygı hastanesi pelin kocaya gidiyorum özel bölge hastanesi var bide orasıda güzel diye duymuştum
Nils cocukgelisimcielmas ben de Özlem hanıma bi kere gitmiştim güleryüzlü bi hanım bölge hastanesinde ben düzenli Kavacık medistate hastanesine gidiyorum
EbruCnr cocukgelisimcielmas Başta çamlıca medipol Elif hanıma gidiyordum ama ordaki doğum fiyatları çok yüksek olduğu için Afiyet hastanesi Vefa hanıma başladım 31. Haftada tavsiye üzerine. Haftalık olacağız. 2 kere gittim vefa hanıma çok memnun kaldım yoğun ama cana yakın ilgili bi doktor
cocukgelisimcielmas EbruCnr elif hanım nasıl peki? Ben medipolde okuduğum için bana muayeneler ücretsiz doğumda indirimim var?
Meleks32 EbruCnr dikkat edin lütfen o hastane de bir kaç tanıdığım doğum yaptı sezeryan a çok yönlendiriyorlar hatta bazen mecbur bile bırakıyorlar
iremayca cocukgelisimcielmas elif hanım iyi ben 12. Haftamdan beri ona gidiyorum. Şuan 31. Haftadayım.
EbruCnr cocukgelisimcielmas Oda yoğun biraz Bazen çok yorgun olduğu zamanlarada denk geldim Genelinde iyi biraz hızlı konuşuyor. Benim 2.hamileliğim olduğu için ben skıntı yaşamadım ama ilk hamileliği olanlar yoğunluktan solayı çok ilgilenemediğini memnun kalmadıklarını söylüyorlar