Benim midem normalde de rahatsızdı hem reflü hem mikrop ödem çıkmıştı mide koruyucularla ayakta duruyodum hamile olduğumu öğrendikten sonra mide koruyucularını bıraktım ama ne yapsamda midemin yanması ekşimesi geçmedi yediklerim ağzıma kadar yanarak geliyodu sütü sodayı bende denedim bi işe yaramadı en son doktorumla konuştuğumda gaviscon şurup verdi ve hayatımı kurtardı resmen 💃🏻