Asaltntyr Yel282828 çok değişik bi durum, sana ya da bebeğe bi şey olmasın da. Bi daha yaşanmaz inşallah
Yel282828 Asaltntyr aynen canım değişik çok şükür iyiyiz kızım.icimde kıpır kıpır doktor bir hafta sonra kontrole gel dedi
Yel282828 Hatice-aydn bende öyle bişeyden korktum.aglaya ağlaya gittim.hastaneye herseyini aldik.ama yıkamamıştım bundan sonra yapicam inşallah
Emlburk Hatice-aydn tesekkur ederim yanitiniz icin evet uykuyla alakali olabilir gun icinde hic gecmiyor cok rahatsiz ediyor bas agrisi beni . Insallah gecer ya
Hatice-aydn Emlburk sabah 9 gibi falan uyanırsam rahatım ama geçirirsem başım çok ağrıyor erken uyanın öğlenden sonra geçiştirin daha iyi oluyor