Hatice-aydn Dünden bu yana değişik bir ağrı var belim ayakta kalınca çok ağrıyordu ama bugun ayakta kalmadıgım halde bir ağrı var ve kasıklarımda ağrı var gaz sancısı gibi mi adet ağrısı gibimi çözemedim bir türlü bebeğin hareketleri normal seyrediyor ne yapsam bilemedim parol içtim az önce fayda eder mi bilmiyorum malum durumlar ortada mecbur kalmadıkça hastaneye de gitmek istemiyorum🤷🏻♀️😑 benim gibi olan var mı ?
Poncik77 Hatice-aydn benim de bacak ağrısı var sağ bacağım tutmuyor bel ağrım da var feci 34 oldum 32den beri böyle yatıyorum sürekli 😞
Hatice-aydn Ozlem_41112 bel tamam da kasık ağrısı endişelendirdi 2. Gebeliğim aslında ama ilkinde bunların hiç biri olmamıştı
2kizanasi 30 haftalığım ağrılar normal heralde ya, kasık batması, çatı ağrısı vs artık olağan olarak kabul eder oldum ben 🤷
Hatice-aydn Sdmhmt 20 haftadan bu yana çekiyorum zaten ama dediğin gibi çok arttı 10 dk ayakta kalamıyorum
Sdmhmt Hatice-aydn ayakta kalamıyorum bazen oturmaya da oturamıyorum 🙂 fazla otursan zarar kalksan zarar ne yapacağımı şaşırdım
Sdmhmt Hatice-aydn Aynn ya ilk hamileliğim zaten korku var bide virüs çıktı başımıza inşallah bi sorun olmadan tüm anneler sağlıklı bi şekilde kucaklarına alır bebişlerini
Yel282828 Arkadaşlar bende 32+4 haftalık hamileyim dün büyük abdestim.icin wcye gittiğimde kıpkırmızı kan damladi tuvalet e ayy şokzk oldum Allahtan esim evdeydi hemen baktım makattan mi geliyor acaba diye yok vajinadan geliyordu doktoru aradım gel bakalim dedi gittim alttan da baktı göbekten bebegede baktı bi sıkıntı yok dedi bi damar çatlamış feln olabilir dedi agrım.sancim olmadı bi gece hastanede kaldım sürekli nstye feln bağladılar sıkıntı çıkmadı neden olduğu belli değil anlamadım🤷♀️🤷♀️
Asaltntyr Yel282828 geçmiş olsun bi kere bana da olmuştu kum döküyor olabilirsin demişlerdi öyle bi durum mu acaba sizinki de
Emlburk Bende 31 haftalik hamileyim ama hic gecmeyen bir bas agrim var 3-4 gundur. Tansiyonumda normal cikiyor neden agrim var anlamiyorum . Bas agrisi yasayan var mi ?
Yel282828 Hatice-aydn bende öyle bişeyden korktum.aglaya ağlaya gittim.hastaneye herseyini aldik.ama yıkamamıştım bundan sonra yapicam inşallah
Asaltntyr Arkadaşlar 33 haftalık oldum iki adım atsam tıkanıyorum nefesim kesiliyor gibi böyle değişik bi sıkışma hissi. Gebelikle alakası var mıdır sizce? Ya da stres mi yaptım kaç gündür virüs haberleri yüzünden kafayı mı yedim acaba
Emlburk Hatice-aydn tesekkur ederim yanitiniz icin evet uykuyla alakali olabilir gun icinde hic gecmiyor cok rahatsiz ediyor bas agrisi beni . Insallah gecer ya