_elsm_ Serotonin anladım canım bende doktora bugün tekrar sordum suyun yeterli ise kan akışı normalse sıkıntı olmaz dedi inşallah bişey çıkmaz
Asli123 Tgbh2810 benm yavrum da 4 aylık aynı zamanlarda doğum yapmışız evet geçip gidiyor ama aklımdan çıkmıyor o günler çok zordu çok
Tgbh2810 @Asli123 aa öylemi sağlıkla büyütün inşallah 🌸 maalesef hala ara sıra gözlerim dolar uzun süre atlatamıcaz maalesef