Merhaba arkadaşlar dün doğum yaptım.Hamileligim başından beri çok zor gecti.Erken doğum riskim vardı.Surekli yattim hiçbir iş yapmadım.O gün geldi çattı dün sezeryan oldum plasenta yaşlanması ve nst de sancılarım çıktı Ama minik meleğim kuvezde ve solunum cihazına bağlı Allah kimseye yaşatmasın çok zor beni taburcu ettiler eve gelmek istemedim ama mecbur cikarttilar ne uyku ne yemek ne huzur var.Ne olur benim gibi olan arkadaşlar var ise benimle paylaşın neler yaptınız o süreci nasil atlattiniz lütfen bana güç verin arkadaşlar 🙏