lamiaaktas Masalimm istediğin gibi yat valla. Sonradan zaten bazı pozisyonlar rahatsız ediyor. Sırt üstü benim kalbim çarpıntı yapıyor. Yüz üstü bile yatabilirsin rahatsız etmiyorsa.
Gamzedngdn Masalimm daha küçüksünüz istediğin gibi uyu sonra her yerin ağrıyacak istediğin gibi yatamamaktan 😣🥴
perihankrkya Masalimm bende 20+1 haftalık gebeyim cnm sol tarafima yatarım hep çünkü kanın kalbe bebeğe ve rahime doğru akışını hızlandırıyor mis ınstgramda bebeğini beklerken diye bi sayfa da görmüştüm ben hep öyle yatıyorum 😊