Bus_ak18 kaçıncı haftandasın canım,benim olmuştu 9-10hafta civarında,beyazakıntımım kahveye dönmüştü sonra baya bişey geldi benden bi baktım akıntı dışında koyu kahveydi sonra giderek rengi açıldı ve akıntıya dönüştü tekrar 2-3gün içinde bitti tamamen dr gittim bebek iyi dedi progestan verdi biraz kullandım bir dahada gelmedi bişey şimdi 17hafta olduk şükür☺️