Eymensmom35 Her 5 dakikada yada 7.8 dakikada sancı giriyor yalancı sancımıdır yoksa doğumun belirtisimi!????
Tugba_ilhan Eymensmom35 doğum sancin başlamış cnm Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin bı avazda insallah
Deletedmom315 Eymensmom35 ay 5 dakikada bir mi doğum belirtisi bu 🙈 hadi bakalım hayırlısıyla al kucağına
Eymensmom35 Tugba_ilhan amın canım benim sancıyla mı hastaneye yatmalı ? Allahım ilk doğumum bilmiyorum tedirginim 🤷♀️ Normal sancımı yalancımı anlamıyorm 🙄
Asl_93 Eymensmom35 suyun geldi mi canım ? Sancıların sıklaşmış bence hastaneye git gidene kadar da açılman artar zaten Allah bi avazda kurtarsın canım benim 🤲🥰
Eymensmom35 Minnosminnak ay senındemi ve daha bebeğin çok küçük dakika tut canım kaç dakika da bir giriyor agrı
Tugba_ilhan Rabbim kolaylık versin canım sancılarım düzenli ve 5 10 dakikada bir giriyorsa gerçek sancidir canım sancini evde çek biraz çok dayanamıycak gibiyse hastaneye geç
Eymensmom35 Asl_93 suyum gelmedi daha sadce sancı var. Suyum gelmesede hastanede patlatıyorlar herlde dmi böyle gitsem
Minigiiiinannesii Eymensmom35 hemen yola cikin o zaman. Sancilarin sıklasmis zar zor yetisirsiniz hastaneye. Herseyi hazirsa esini uyandim ve biran once yola cikin. Hakkinda hayirlisi olsun umarim kolayca agrisiz acisiz yavruna kavusursun🥰
Minnosminnak Tugba_ilhan kalçadan başlıyor karnıma dogru hiç durmadı az önce yürüdüm daha da fazlalaştı ve vajina içi yırtılma hissettim oturuyorum smdi hayla baskı var erken doğum riskim vardı sezeryan olucam ama basladimi doğum anlamıyorum şimdi yazarken yine ağrı geldi hafifliyor sonra ağırlaşıyor
Eymensmom35 Minigiiiinannesii amin canım benim herşey hazır çok şükür tecrübesizlikten ne olur ne biter diye arabaya koymuştum önceden
Asl_93 Eymensmom35 evet canım gelmezse suyun açıklığın varsa patlatırlar illa herkesin suyu kendinden gelecek diye bi şey yok ☺️ Sen tedbirini al yavaştan git kuzum ☺️ Sancıların düzenli hale gelmiş açılman olmuştur elbet
Asl_93 Eymensmom35 durabilecek gibiysen hızlıca ılık sıcağa yakın bi su ile duş al öyle çık canım ☺️ O da açılmanı artırır 🥰
Cansu79 Hayırlı sabahlar hayırlı cumalar kızlar 39+6 günlük hamileyim kanama oluyo hareketlerini hissediyorum ama kasıklarım çok ağırıyo hastaneye gitmeme gerek var mı sizce
Seferdeniz1 Cansu79 benim de gece 12 de 3 damla kan geldi nişan değildi sanırım doktora dedim acile gidin yazmış ama geç yazmış şimdi yine vc den çuktım nişan a benzettim sümüksü kırmızlılı bişey geldi
Tugba_ilhan Minnosminnak belinin ortasından giriyor sancı kasiklara doğru sancıların siklasmis canım dikkat et hastane uzaksa bence bı duş alıp git acilmabibfalan kontrol ederler
Cansu79 Asl_93 napman gerekiyo sen doğum yaptın mı bnm ilk doğum olucak allah nasip ederse içimde hem korku var hem mutluluk