bence her iki dogum seklinde de agri cekiyorsun.. Sonucta bi can cikadiyorsun ortaya ve de bu sezeryan insan vucuduna göre değişiyor.. Toparlanıp kalkmak senin elinde. Bende normalden çok korkuyordum. Sezeryan oldum ilk 5 gun zor oldu açıkçası. Daha sonra normal hayatıma döndüm. Birde ameliyata nasıl girersen o modda çıkıyorsun.. O yüzden guzel düşün iyi düşün Allah sag salim kucağına almaya nasip etsin