Gizembayb Dün doktora gittim 22. Haftam doguma nasıl karar verecez daha erken mi dedim daha cok erken virüsten dolayı ölcez mi klcaz mı belli değil aklınd ne var dedi sezeryan dedim yaparız zamanı gelsinde o zaman dedi normalden cok korkuyorum sezeryanıda epidural istiyorum sizce bi fikri olan var mı bu konuda benim gibi normalden gözü korkan hamişler var mı🤦♀️🤨🤰
Serzeyyyy Gizembayb selam canım bende normalden çok korkuyorum aklıma geldikçe bile tüylerim ürperiyor oysaki sezeryan daha zorluyken ama aklım normali asla kesmiyor. Kendi yakınımı normal doğum sonrasını görmüştüm o bende etki etti. Herkesin doğumu aynı olacak değil ama insanda korkuyor bi yandan doktorumla bende görüştüm normalden korkuyorum diye sezeryan istediğimi söyledim o zaman gelsinde bakalım hayırlısı neyse o olsun. Bu arada 28+6dan oğluşla sesleniyorum heyy🥰🥰
Medineygn Gizembayb pazartesi günü sezeryanla doğum yaptım burnumdan geldi normal doğumu çok istiyordum nasip olmadı her doğum kendine özeldir ama sezeryan gerçekten çok daha zor benim açımdan
Degisken Gizembayb benimde sezaryen olcam diye ödüm patlıyor. Aynı şeyleri bidaha yaşamak istemiyorum.kendi çocuğuma kendim bakmak istiyorum. 1 hafta ağrıyla yatmak istemiyorum. Bende 22 +5 im . Dr um a dedim ben sezaryen sonrası normal doğum istiyorum diye. Çok kilo alma ve bana bunu son ayında hatırlat şartlar uygunsa yaparız dedi. Ki ben sizden daha riskli durumdayım çünkü daha önce sezaryenli olduğum halde normali istiyorum.
Gizembayb Serzeyyyy bende aynı canım normal iyi diyorlar ama oda kesili oluyormuş rahiö sarkması oluyormuş ıkınınca duydum bunlarıda dahada korktum görümcemi caprazlama yırtmışlar daha hala normal yap diyo benim canım tatlı valla niye acı cekiyim belden alt uyuşturup alsınlar millet bi degişik canını yakmışlar hala normal yap diyor 🤦♀️ prensi sağlıkla kucagına al canım bizde prensesimizi bekliyoruz🙏😍🤰
Serzeyyyy Gizembayb her ikisi de zorlu ama minikler olunca ucunda kaçış yok. Bu arada bende epidural istiyorum
Frdhcrt Gizembayb Sezaryende can yanmıyor mu kuzum salı günü sezaryen oldum acısı ağrısı sadece dikiş yeri olsa keşke omuzlarım içim hava dolmuş kaburgalarım berbat durumda hele ilk kalkış sezaryen kesinlikle zorunluysa olmalı normal gerçekten en güzeli en iyisi ama bebiş görünce herşey geçiyor onunla ilgilenmek için herşeye katlanılıyor ama sonuçta Bi ameliyat hemen toparlanılmıyor bebeğinle ilgilenemedikçe kötü oluyor
Serzeyyyy Medineygn ne gibi hangi açıdan zorlandınız acaba. Bu arada gözünüz aydın Allah sağlıklı güzel ömürler versin bebeğinize inşallah
Frdhcrt Medineygn bende salı günü yaptım aynı şekilde burnumdan geldi her an normal yapabilseydim dedim
Gizembayb Serzeyyyy bende epidural spinalde olabilşr genel isteniyorum bebeğimi ilk ben görmek istiyorum🙏😍
Medineygn Serzeyyyy odaya geçene kadar herşey çok rahatti odaya geçtikten sonra benim uyuşuklugum hemen geçti başladı ağrılar dikis yerlerin acısı sürekli kusma hele o ilk yürüyüş beni benden aldı sırt bel ağrısından kıvrandim bugün 4.gunumuz hâlâ geçmeyen baş ağrısı ama öyle bı ağrı yok kafamı kaldirdigim gibi beynimin cikicagini hissettim amaliyat yerim geçti rahat yürüyüp kalkabiliyorum ama o narkozu atmak çok önemli kesinlikle korkutmak için anlatmıyorum yapabilirsen normal yap bir gün çek o ağrıyı kurtul cocugunla ilgilen bugün yeni yeni alabiliyorm kucagima çocuğumu sezeryanda 4 gün çektim ben rahimin toparlanmasi için ilaç veriolar onlarda zaten normal doğumu aratmio herkesin aynı olmayabilir ama ben tecrübelerimi paylastim Sağolasın teşekkür ederiz ☺️
Serzeyyyy Medineygn canım ben rahmin sarkmasindan genişlemesinden eskisi gibi olmayacağından değil sadace çok korktuğum için istemiyorum normali. Ay ne bileyim için bir tuhaf oluyor düşününce. Gözümü karartıp sezeryan zorluklarına alıştırayım ben Kendimi🤦♀️
Frdhcrt Medineygn bende aynı yaşadıklarınızı yaşadım sadece baş ağrısı yok kaburgalarım berbat durumda sırtım nefes alamıyorum ama en çok bebeğimi her an kucağıma alamamak ilgilenememek koyuyor
Medineygn Serzeyyyy bence kendini hiç bişeye alıştırma akışına bırak benim sezeryan doğumum aniden gelişti arastirip girmiş olsaydım piskolojik olarakta korkarak giricektim çok cesaretli gittim anın tadını çıkardım başımıza gelicek varsa yasıyoruz zaten erkenden düşünüp su güzel günlerini harap etme bence 🤗
Serzeyyyy Medineygn haklisin Aslında. Ozamana gelelim hele bi Allah yola ize koymuştur elbet. Sağlıkla sihatli gelsinde tüm bebeklerimiz biz anneler zorluk üstesinden geliriz her türlü 🥰
Medineygn Serzeyyyy Rabbim o anda öyle bir sabır verio ki sana ben nelerin üstesinden geldim diosun herşey gecio meleğin icinse hele deyiyo cektiklerine☺️Rabbim hayırlı kolay doğum nasip etsin benden etkilenmeni istemem her bünye farklı aksine çok rahat geçirenler de var bu süreci kendine telkin ver iyi olsun inşallah
Caltintas Biz de 28 haftalığız, sezaryen istiyorum çünkü normalden korkuyorum yapacak bi şey yok 😕 Doktoruma söyledim, nasıl istersen öyle yaparız dedi. Bi de benim oğlum haftasına göre iri bi bebek zaten normal doğuramam herhalde
Degisken Gizembayb ayrıca ilk doğumunuz için şimdiden düşünüp stres yapmayın kendinize. Kimler kaç kilo çocuk doğuruyor kimisi hemen kimisi zamanla.Korkmayın Bende yaparım deyin. 4cm açıklığınız olduktan sonra epıdural olursunuz. Belki de bebek uygun olmaz sezaryen olursunuz. Son zamanda belli olur.
Frdhcrt Gizembayb Normal korkacağın en son şey olsun salı günü sezaryen oldum resmen her dakika kendi isteği ile sezaryen olanları anlamıyorum hala kalkıp çocugumla ilgilenemiyorum dikiş ağrısı karın ağrısı bacak ağrısı kaburga bel omuz ağrısı bebeğime içim gidiyor resmen ama işte her an yapamıyorum zoruma gidiyor hele ilk gün ilk kalkış yürüme gaz çıkarma çok kötüydü imkanın varsa lütfen normal doğum yap en azından o anlık acı sonra bebeğinle istediğin gibi ilgienirsin