Yeni_anne_ herkestw ağrı olacak diye bişe yok ki . Ben de ilk dozu dün yaptırdım yani saat itibariyle 18 inde 😌 hic anlamadım bile , gayet rahat gecti 😌 sağlık ocağına gitmekte kararsızdım virüsten dolayı , hemsireye yazdım sakin gel dedi gittim toplam 5 dk kalmamısımdır . Darısı 2. Dozum böyle ağrısız gecmesine 🤲🏻