Medabarse Sedatadik ay çok az kalmış pazartesi benim ablam da sezaryen olacak biz böyle abla kardeş 3 gün arayla doğuracağız 😅 Allah hepimizin yardımcısı olsun şu zor günlerde evlatlarımızla yüzümüz gülsün inşallah ♥️
Medabarse Babyyinlovee Korkularınız varsa minik bir önerim var korkularınız ile yüzleşip kabullenin bu konuda yalnız değilsiniz. Devamında ne yapacağınızı da mutlaka eşiniz ve doktorunuz ile konuşun inşallah aşabilirsiniz♥️
Nurhayatt Medabarse allahım bu zor günlerde kolaylık sağlasın yüzünü güldürsün inşallah 🙏🏼 Evladını sağ salim kucağına almanı diliyorum. Hiçbirşeyi de kafana takma düşünme sadece yavruna sarıldığını düşün Allah’a emanet olun inşallah🤲🏼
tugce0606 Medabarse kuzum sağlıkla al kucağına inşallah🌺 benimde aşırı aşırı aşırı derecede korkum var doğum dan sezeryan tecrübeni merak ederek bekliycem en kısa sürede yazman dileğiyle
Yasemindemirr Medabarse anladım,sormamin sebebi benimde dogum korkum var tokofobi diye geçiyormuş bu korku tıp dilinde,maddi imkanlardan ozelde dogum yapamiyorum,devlette isteğe bağlı sezeryan yapmiyor ne yapicam şaştım kaldım.